پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118765
فرو ريختن نظم 70 ساله امريکايي اروپايي در جهان
تاریخ انتشار : 1393/06/15 08:24:56
نمایش : 1481
امام جمعه فارسان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع خبرگان افزود: از مجموع فرمايشات مقام معظم رهبري به عنوان ديده بان دقيق نظام در جمع عالي ترين مجمع نظام اسلامي يعني خبرگان رهبري چنين استفاده مي شود که نظم 70 ساله آمريکايي اروپايي در جهان در حال فرو ريختن است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده گفت: نظم جديدي در جهان امروز در حال شکل گرفتن است که نظام اسلامي ما ، مردم مسئولين با تقويت علم فناوري، اقتصاد و فرهنگ و نيز شناخت صحيح از واقعيات جهان ، منطقه و تحليل درست و بموقع از آنها و نيز تقويت وحدت ، همدلي و اتحاد آحاد ملت،مسئولين و حمايت مجدانه از مسئولين نظام بويژه دولت و دستگاه اجرايي مي توان در نظم جديد جهاني ايفاي نقش تاثير گذاري نمود و به وظيفه حساس امروزمان جامعه عمل پوشاند.

وي در ادامه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع دولتمردان افزود: شهرستان ها و مردم و جوانان اين منطقه نياز به عنايت خدمت رساني بيشتري از طرف مسئولين منطقه اي و استاني دارند با توجه به معظل اشتغال و رکورد بازار در بحث گردشگري که از جذابيت هاي طبيعي برخوردار مي باشد به درستي استفاده شود.
وي تصريح کرد: وضعيت نقاط گردشگري شهرستان از نظر ابتدايي و خدمات همچون نظافت و مسايل بهداشتي ،جمع آوري زباله و رسيدگي بيشتر به فضاي سبز محروم است که جذابترين نقطه گردشگري شهرستان همچون پيرغار ده چشمه مملو از زباله هاي برجاي مانده است که مسئولين محلي به کمک گردشگري استان عنايت بيشتري داشته باشند.

خطيب جمعه فارسان در ادامه با اشاره به افتتاح جاده پردنجان به سورشجان افزود: اگر چه اين جاده پردنجان به سورشجان افتتاح شد اما از همه دست اندکار آن خصوصا اداره راه تشکر ميشود ولي اين جاده در حد استاندار نرسيده و نياز جدي به اصلاح دارد لذا از مسئولين بويژه اداره راه و شهرسازي استدا داريم که در اصلاح اين جاده و رسيدن به حد استاندارد عنايت جدي داشته باشند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html